رژیم اسلامی عامل قتل فریناز،متحدانه این رژیم را به زیر کشیم!

مرگ دلخراش فریناز خسروانی در مهاباد، قلب تمام انسان های شریف را به درد آورد. دختر جوانی که در گریز از تلۀ کثیف کارفرما و مامور اطلاعات رژیم اسلامی که قصد تجاوز به او را داشت به استقبال مرگ رفت. فریناز که توسط مامور اطلاعات و با همکاری صاحب هتل تارا در یک اتاق هتل محبوس شده بود به بالکن گریخت و از طبقه چهارم به خیابان پرید و کشته شد.

این اولین بار نیست که ماموران رژیم اسلامی بهمین سادگی دست به جنایت می زنند و بی هیچ نگرانی از عواقب آن بدنبال کار خود می روند. خشونت، زورگویی، تجاوز، دزدی و قتل کار هر روزۀ این ارازل و اوباش است. حکومت اینها بر قتل و جنایت، چپاول و خشونت، سرکوب و زورگویی بنا گذاشته شده است. مرگ دلخراش فریناز، اما، آرام سپری نشد؛ با خشم فروخفته مواجه نشد؛ مردم مهاباد نفرت و بیزاری خود از این رژیم کثیف جنایتکار را در یک اعتراض عمومی به نمایش گذاشتند روز پنجشنبه ۱۷ اردیبهشت، سه روز پس از کشته شدن فریناز و بی اعتنایی رژیم به این واقعه، مردم به خیابان آمدند و خواهان مجازات عاملین قتل فریناز شدند. مامورین به آنها حمله ور شدند و تعدادی را مجروح و دستگیر کردند. مردم  در واکنش به این زورگویی هتل تارا را به آتش کشیدند و با مامورین درگیر شدند. اعتراض و شورش تا پاسی از نیم شب ادامه داشت. پاسی از شب گذشته مردم اداره اطلاعات رژیم را به محاصره درآوردند.

اخبار دقیقی از تعداد زخمی شدگان و بازداشت شدگان در دست نیست. بخشی از مجروحین برای ممانعت از دستگیری به بیمارستان مراجعه نکرده اند. اخبار حاکی از آنست که یک یا دو نفر در اثر حملات مزدوران اسلامی جان باختنه اند. خبر مرگ فریناز و سپس اعتراضات وسیع مردم مهاباد سریعا و وسیعا در رسانه های اجتماعی پخش شد. اخبار از سازماندهی تجمعات همبستگی در شهرهای دیگر کردستان منتشر شد. لیکن اخبار واصله از کردستان حاکی از برقراری حکومت نظامی اعلام نشده، بویژه در شهر سنندج است. در شهر سلیمانیه در کردستان عراق یک تجمع در همبستگی با خانواده فریناز و مردم مهاباد و در اعتراض به رژیم اسلامی در روز جمعه برگزار شد. صالح سرداری از رهبری حزب کمونیست کارگری- حکمتیست در این تظاهرات سخنرانی کرد و با خانواده فریناز اعلام همدردی نمود.

سازمان آزادی زن مرگ فریناز را یک جنایت آشکار رژیم اسلامی می شناسد و قویا آنرا محکوم می کند. ما ضمن اعلام تسلیت و همدردی عمیق با خانواده و نزدیکان فریناز از مبارزات اعتراضی مردم مهاباد حمایت می کنیم. باید این رژیم جنایتکار زن ستیز را به زیر کشید. هر لحظه این رژیم بیشتر حکومت کند، خشونت و جنایت وسیعتر می شود. تا زمانی که این رژیم به زیر کشیده نشده، مردم یک خواب خوش نخواهند داشت. برای پایان دادن به خشونت، تجاوز، سرکوب، جنایت، فقر و فلاکت باید رژیم اسلامی را سرنگون کرد. سرنگونی رژیم اسلامی شرط لازم آزادی و برابری زنان و امحای زن ستیزی است.

زنده باد آزادی و برابری

مرگ بر رژیم جنایتکار اسلامی

سازمان آزادی زن

۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۴- ۸ مه ۲۰۱۵