اطلاعیه سازمان آزادی زن: جنایت “بوکو حرام”: مسئول کیست؟

عملیات ربودن دستجمعی دختران دانش آموز توسط گانگسترهای اسلام سیاسی فرقه “بوکو حرام” در نیجریه و بفروش رساندن آنها بعنوان “کنیز”، بشریت را در شوک و بهت فرو برده است. غم و درد خانواده های دختران ربوده شده حدی ندارد. کافی است خود را جای پدران و مادرانی بگذارید که ناگهان میشنوند که فرزندان دلبندشان را عده ای تروریست ربوده اند، بخشا مورد تجاور قرار دادند، و وقیحانه اعلام کردند که بدستور خدا آنها را بعنوان “کنیز” میفروشند! در مقابل عملیاتهای ربودن قریب ۲۳۴ دختر دانش آموز توسط گروه “بوکو حرام” دولت فاسد نیجریه اعلام ناتوانی میکند. خانواده ها فرزندانشان را میخواهند و در حمایت از این خواست مردم در سراسر نیجریه به خیابانها آمدند. اخبار این جنایت تا ده روز عملا پنهان میشود و هیچ اقدام موثری از جانب دولت نیجریه صورت نمیگیرد. در اینمدت دول غربی و دستگاه “حقوق بشر” و نهادهای ذیربط نیز ساکت هستند. اما وقتی مسئله حاد میشود، آمریکا و انگلستان دو گروه کوچک شناسائی به منطقه ارسال میکنند و کمپین ها آغاز میشود.

توحش و جنایت فرقه “بوکو حرام” یکبار دیگر خطر جنبش اسلام سیاسی و تروریسم اسلامی را برای بشریت آزادیخواه برجسته میکند. واقعیت اینست که جنایت “بوکو حرام” ادامه قتل عام زنان و انفجار مدارس دخترانه در افغانستان توسط طالبانها، ادامه توحش اسلامی داعش و القاعده و حزب الله و النصره در سوریه و عراق و لبنان، ادامه جنایات الشباب در سومالی، ادامه توحش اسلامی در ایران و عربستان و کشورهای اسلام زده است. واقعیت دیگر اینست که هیولای تروریسم اسلامی دست پروده دول غرب و محصول لجنزار نسبیت فرهنگی است. اینها جهان را به محل تاخت و تاز تروریسم و میلیتاریسم و بردگی تبدیل کردند و حال برای تلطیف این توحش خودساخته اشک تمساح میریزند.

سازمان آزادی زن ضمن ابراز همدردی عمیق با خانواده های دختران ربوده شده، جنایت فرقه اسلامی “بوکو حرام” را قویا محکوم میکند. سازمان آزادی زن دولت نیجریه را مسئول تامین امنیت و جان شهروندان نیجریه میداند. دولت نیجریه را باید تحت فشار قرار گیرد که برای آزادی این دختران فعالانه وارد عمل شود. سازمان آزادی زن اعلام میکند که کمپین هیلاری کلینتون و میشل اوباما عوامفریبانه و ریاکارانه است و تنها در خدمت توجیه تحرک میلیتاریستی و تروریسم دولتی آمریکا و ناتو است. سازمان آزادی زن اعلام میکند که پاسخ تروریسم اسلامی را تروریسم دولتی نمیتواند بدهد. برای رهائی از حاکمیت گانگسترهای تروریست اسلامی و پایان دادن به جنگ تروریستها، باید بشریت آزادیخواه علیه کل این وضعیت بمیدان بیاید. دولتهای اسلامی را باید به قدرت انقلابی سرنگون کرد و با استقرار آزادی و برابری زمینه سربازگیری تروریسم اسلامی را خشکاند. افق میلیتاریستی و تروریستی دول غربی را باید افسار زد و به شکست کشاند و ریاکاری و استاندارهای دوگانه و راسیستی را افشا و منزوی کرد.

نه به تروریسم اسلامی! نه به تروریسم دولتی!

زنده با آزادی و برابری!

سازمان آزادی زن

۱۱ مه ۲۰۱۴