پیام سازمان آزادی زن بمناسبت اول ماه مه

روز اول ماه مه، روز جهانی کارگر، روز اعتراض به فقر و نابرابری، تبعیض، ستم و سرکوب، روز دادخواهی بشریت کارگر و اعلام مانیفست آزادیخواهی و برابری طلبی کارگری است. اول ماه مه روزی است که طبقه کارگر آزادیخواه، برابری طلب و سوسیالیست در اعتراض به سرکوب و استثمار سرمایه داری و به امید یک آینده آزاد و برابر و مرفه با پرچم های سرخ  به میدان می آید. از این رو است که اول مه فقط روز کارگران نیست. روز تمام انسان های آزادیخواه و برابری طلب، روز بشریتی است که علیه این پیش از تاریخ سرکوب و استثمار بپا خاسته است و برای یک دنیای بهتر، یک دنیای آزاد، برابر و مرفه مبارزه میکند.

زنان آزادیخواه!

اول ماه مه روز اعتراض به نابرابری، روز نوید یک دنیای آزاد و برابر است.

جنبش آزادی زن باید در این روز در کنار طبقه کارگر و تمام انسان های آزادیخواه به میدان بیاید و خواست آزادیخواهانه و برابری طلبانه خویش را با صدای رسا فریاد زند.

فقر و فلاکت روزافزون زندگی انسان های کارگر و زحمتکش را با تهدید جدی روبرو کرده است. استثمار شدید، شرایط سخت و ناایمن کار، دستمزدهای چندین برابر زیر خط فقر، سفره های خالی و استیصال سهم اکثریت و ثروت های افسانه ای، نصیب اقلیت کوچک و مفت خور جامعه است. کارگران، پرستاران و معلمان در اعتراض به این بی عدالتی و سرکوب به خیابان ها آمده اند و علیرغم سرکوب خشن رژیم اسلامی خواست خود برای یک زندگی انسانی تر را با صدایی رسا اعلام می کنند.

اول ماه مه روز پایفشاری بر این خواست برحق، روز همبستگی تمام انسان های شریف، آزادیخواه و برابری طلب برای طرح مطالبه یک زندگی بهتر و انسانی است. روز اول ماه مه باید با تجمع وسیع و متشکل خود علیه فقر و فلاکت و سرکوب و استثماری که این رژیم جنایتکار بمدت بیش از سه دهه بما تحمیل کرده به اعتراض بلند شویم. صفوف متحد و همبستۀ ما رژیم اسلامی را به رعشه مرگ می اندازد. اول ماه مه در صفوف متحد و متشکل به خیابان ها بیائیم.

اول مه یک روز مهم، یک روز اعتراض و دادخواهی است. در این روز جنبش آزادی زن باید در کنار جنبش طبقه کارگر در پیشاپیش صفوف آزادیخواهی و برابری طلبی به حرکت درآید. اول مه روزی است که پیوند جنبش آزادی زن با جنبش آزادیخواهی طبقه کارگر برای یک آینده آزاد و برابر تحکیم می شود.

زنده باد آزادی و برابری

سازمان آزادی زن

۲۵ آوریل ۲۰۱۵