حکومت اسید پاش، حکومت چاقوکش

Azar-m2

آذر ماجدی

بی اعتنایی به حجاب و فرمان های رژیم اسلامی در مورد سبک لباس پوشیدن، آرایش و غیره، رژیم را دچار مخمصه بزرگی کرده است. دیگر “امر به معروف و نهی از منکر” فایده ندارد. در واقع ارازل و اوباش “نهی از منکر” دیگر چندان جرئت ندارند به زنان باصطلاح “بدحجاب” نزدیک شوند. از پاسخ خشمگین و تند زنان می ترسند. در یکی دو ماه گذشته رژیم اسلامی “آس” خود را رو کرد؛ بمنظور ارعاب زنان و جامعه از منبرها تهدید کرد و به ارازل و اوباش بسیج دستور داد تا با پاشیدن اسید بصورت زنان آنها را مطیع کنند. چندین زن و یک کودک در اصفهان بشدت مجروح شدند. مردم با تجمعات و تظاهرات وسیع خود در اصفهان و تهران و تحرکات اعتراضی در چند شهر دیگر پاسخ محکمی به رژیم زن ستیز جنایتکار اسلامی دادند. “آزادی، امنیت حق زن ایرانی”، “مرگ بر داعش های ایرانی” از جمله شعارهایی بود که در این تجمعات شنیده شد. رژیم در مقابل این اعتراضات وسیع و خشمگین غافلگیر شد و مقامات ریز و درشتش اعلام کردند که “اسید پاشی ربطی به امر به معروف ندارد و بر سر مسائل خصوصی بوده است.” از زنان خواستند که “آبروی نظام را نبرند.”

پس از شکست تاکتیک اسید، امام جمعه و بسیج جهرم ترفند دیگری زدند: چاقو زدن به زنان. طبق اخبار منتشره تاکنون دوازده زن چاقو خورده اند. یکی از مضروبین که دستگیر شده ۲۲ ساله است و گفته که “روحانیون گفتند که ریختن خون بدحجاب مباح است.” او بقصد مبارزه با بدحجابی چاقوکشی کرده است.

بنظر می رسد که رژیم اسلامی و آخوندهای ریز و درشت و ارازل و اوباش نان خورَش از شکست پی در پی در کشیدن حجاب اسلامی بر سر زنان، اسلامی کردن جامعه و برقراری آپارتاید جنسی عاصی شده اند. سی و پنج سال است که به زنان حمله می برند، به جامعه یورش می آورند تا جامعه ایران را اسلامی کنند؛ اما هر روز که می گذرد غبار اسلامیت بیشتر و بیشتر از ظاهر و باطن جامعه محو می شود. حکومت اسلامی است؛ زور و سرکوب و مجازات اسلامی است؛ قوانین اسلامی است؛ دزدی و بچاپ بچاپشان اسلامی است؛ لیکن مردم زیر بار یونیفورم و حجاب اسلامی نمی روند؛ مدرنیسم، مد، موسیقی، رابطه جنسی آزاد، “ازدواج سفید” به یمن یک جنبش وسیع و توده ای آزادی زن، خلاصی فرهنگی، سکولار و ضد مذهبی ابعادی گسترده تر می یابد. می کوشند روشهای داعش را در ایران پیاده کنند، سریعا با عکس العمل تند مردم روبرو می شوند. عقب می کشند؛ انتقاد می کنند؛ نصحیت می کنند؛ باز کار بجایی نمی برند. یک هجوم داعشی دیگر در گوشه ای از جامعه سازمان می دهند، سریعا دستشان رو می شود.

زنان و مردان آزادیخواه جهرم و دیگر شهرهای ایران باید پاسخ درخوری به حکومت اسید پاشان و چاقوکشان اسلامی بدهند. اسلام با حقوق و آزادی زن در تناقض است. آزادی زن از مسیر نفی حکومت اسلامی میگذرد. *