logo

عراق را به بربریت کامل سوق می دهند

لایحه قانونی کردن پدوفیلی

لایحه ای به مجلس عراق ارائه شده با هدف کاهش سن ازدواج دختر بچه ها به ۹ سال. این انحطاط و عقبگرد است و باید متوقف شود. اما، نباید فراموش کرد که این انحطاط نتیجه بربریتی است که بیش از سی سال جنگ و تحریم بر مردم عراق تحمیل کرده است. تروریسم دولتی با بمباران عراق به عصر حجر با باز کردن میدان برای جریانات مافیایی اسلامی مردم عراق را به سرنوشتی تلخ و شوم دچار کرده است. در حقیقت انحطاط و بربریت بر کل منطقه تحمیل شده است.

دشمنانی که برای هم شاخ و شانه می کشند، یکی با ارجاع به کلام تورات جوانان فلسطینی را در زندان مورد تجاوز دستجمعی قرار می دهد و خود را  قهرمان تمدن غرب می نامد و دیگری با اتکاء به کلام قران جامعه را بدست باند های پدوفیل اسیر می کند، جامعه را تروریزه کرده و خواب آرام را از چشمان مردم سلب می کند.

از عراق تا سوریه، از ایران تا افغانستان، از لیبی تا فلسطین، از اردن تا لبنان و یمن در فقر و نابسامانی، ویرانی و تهدید دائم بسر می برند و دچار عقبگرد های گسترده فرهنگی و اجتماعی – سیاسی شده اند.

تنها با سازماندهی یک جنبش وسیع پیشرو، آزادیخواه، عدالت طلب و سوسیالیستی مردم منطقه قادر خواهند بود که خود را از این بختک جنگ و نابسامانی، ترور و سرکوب تحجر و ارتجاع نجات دهند. شرایط رو به وخامت است. در بربریتِ کشتار و جنایت حاکم در منطقه، هر نوع مرزی مخدوش شده است. غول ارتجاع در تمام اشکال به میدان آمده است. وقتی ساعت ها را به عقب می کشند، استثنایی باقی نمی ماند. باید ارتجاع، جنایت و سرکوب را در منطقه به عقب بنشانیم.

سازمان آزادی زن

۲۱ اوت ۲۰۲۴