اطلاعیه: باید اوباش اسلامی را افسار زد!

حکومت اسلامی بار دیگر اوباش و ارازل خود را برای ارعاب جامعه به خیابانها روانه کرده است. اسید پاشی به زنان برای آفریدن جو ترور دوباره در دستور حکومت قرار گرفته است. ما در هفته های اخیر شاهد خبرهای از اسید پاشی به زنان در تبریز،شیراز، تهران بودیم و در هفته اخیر در اصفهان بیش از ١٣ نفر قربانی اسید پاشی شده اند. هدف اصلی پروژه اسید پاشی اوباش اسلامی ایجاد فضای ارعاب و تسلیم مردم به سیاستهای ارتجاعی و ضد زن حکومت اسلامی است.

جنبش آزادی زن توحش اسلامی را با فرمان حجاب خمینی در سال ۱۳۵۸در تلاش برای تحمیل بیرق ارتجاع اسلامی با اسید پاشی،قمه کشی و پونز کوبیدن به سر زنان را خوب بیاد دارد. سیاست شکست خورده ای که مجریان پروژه اسید پاشی به آن واقفند. اگر جمهوری اسلامی بعد از گذشت بیش از سه دهه به نقطه اول برگشته است، تنها بیانگر این واقعیت است که جامعه ایران طوق لعنت اسلامی را قبول نکرده و نخواهد کرد.

مجریان پروژه شنیع اسید پاشی به زنان باندهائی هستند که از سران اوباش جمهوری اسلامی دستور میگیرند. طبق معمول نقشه میریزند و جنایت میکنند و از وحشت عواقب سیاسی و اجتماعی آن مسئله را به “افراد خودسر” و یا “شبکه های مافیائی” منتسب میکنند! نباید ادعاهای حکومت و پلیس و نیروهای امنیتی را قبول کرد.

زنان و مردان آزادیخواه!

باید جمهوری اسلامی را از اسید پاشی به زنان پشیمان کنیم! ضروری است در شهرهای ایران در دفاع از قربانیان اسید پاشی و علیه تروریزه کردن فضای جامعه وسیعا دست به اعتراض زد. باید حکومت اسلامی و اوباشان اسیدپاشش را سر جای خود نشاند و پرچم کثیف آپارتاید جنسی و اسلامی را بزیر کشید. باید به اشکال مختلف علیه جنایتکاران ضد زن صدایمان را بلند کنیم.

سازمان آزادی زن ضمن اعلام انزجار از عمل وحشیانه اسید پاشیدن به زنان، برای افسار زدن به تحوش اسلامی، مردم اصفهان و دیگر شهرهای ایران را به اعتراض گسترده علیه حکومت زن ستیز اوباش اسلامی دعوت می کند.
نه به حجاب، نه به آپارتاید جنسی
مرگ بر جمهوری اسلامی

سازمان آزادی زن

۲۰ اکتبر ۲۰۱۴ برابر با ۲۸ مهر ۱۳۹۳