۱۰ اکتبر، روز جهانی مبارزه علیه قتل عمد دولتی است!

edam

۱۰ اکتبر، روز جهانی مبارزه علیه قتل عمد دولتی است!

قتل عمد دولتی در نظام کریه اسلامی ابزار ایجاد ارعاب و به انقیاد در آوردن جامعه است!  این رژیم دهها هزار نفر را طی سه دهه به قتل رسانده است. اعدامهای صحرایی در کرستان، اعدامهای سیاسی بعد از قیام ۵۷، اعدامهای بعد از ۳۰ خرداد ۶۰ و قتل عام زندانیان سیاسی در شهریور ۶۷ نمونه هایی از دستگاه آدمکشی رژیم صد هزار اعدام است.  بیش از ۳۵ سال است روزانه تعدادی انسان محروم که خود قربانی سیاستهای اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی حکومت اسلامی هستند با توجیه ؛ روشی برای مصون نگاه داشتن جامعه از قاتلین و جنایتکاران؛  اعدام می شوند.

در کنار ماشین آدمکشی رژیم اسلامی، جنبشی علیه اعدام در حرکت است که با انتقام گیری و سیاست چشم در مقابل چشم مخالف است و گاها موفق به توقف اجرای احکام اعدام نیز می شود. بخشی از این جنبش با نفس اعدام به عنوان قتل عمد دولتی مخالف است.

سازمان آزادی زن از شما نیروهای انساندوست، آزادیخواه و پیشرو انتظار دارد که روز ۱۰ اکتبر را به روز مبارزه علیه اعدام  بدل کنید. باید رژیم اسلامی را در مقابل افکار عمومی مردم جهان به محالکمه کشید. بیایید با هم صدای فریاد انسانهایی باشیم که حاضر نیستند حکومت اعدام و سنگسار را تحمل کند!

زمان: ۱۰ اکتبر ۲۰۱۴، ساعت ۱۷

مکان:برونز پارکن، گوتنبرگ سوئد

مرگ بر جمهوری اسلامی!
زنده باد آزادی٬ برابری!
سازمان آزادی زن

 

۴ اکتبر ۲۰۱۴